Sunday 12 October 2014

Super Women dengan QASEH GOLD

Layak ke saya berasa seperti super women
saya seorang penjawat awam dari 8pg-5ptg

Sebelum itu.. seorang ibu dr jam 6.00 pagi hingga selesai urusan anak2 ke sekolah.


Juga megambil tempahan kuih dan kek sebagai pendapatan sampingan.

saya Isteri dan ibu kepada 4 hero,1 heroin yg lasak.. dan Kiki yg juga lasak..
 
di rumah kena memasak,
 
 

Memasak utk sarapan
 

Minum petang


 

Makan malam.. kalau anak2 dah jemu nasi mama kena masakan makanan barat utk  anak2



Kena mengemas,
 
 
 

Kena membasuh,
 
 Tak kira pagi atau malam membasuh

 

melayan dan menjaga anak2 hampir 24jam seorang diri sbb suami seorg anggota keselamatan yg sentiasa dituntut kerja luar kawasan.. tapi kena juga ceriakan mamakan.. shoping, makan2 kat luar.



DAN juga merupakan pengedar sah produk QASEH GOLD
 


Jika diikut tenaga wanita saya..memang tak daya tapi syukur sangat2 semua tenaga dan kesihatan hampir 2 tahun mengamalkan QASEH ADINDA dan SOLE.. makanan tambahan ini cukup dan berbaloi dgn harga utk saya amalkan setiap bulan. Alhamdulillah.



sekian nnt kita cerita lagi k..









No comments:

Post a Comment