You follow I follow

Tuesday, 27 August 2013

Cerita Basi.. Rosmerry Chicken Grill

Assalamualaikum,

Kisah Rosemerry Chicken Grill ni bermula bila along balik kejap bila
tak ada kelas di UITM.. awal2 bagi tau.. teringin nak mama buat Rosemerry
Chicken Grill.. bila anak dah bersuara.. kmal cepat2 ajak hubby pergi Tesco.
Cari ayam dan bahan2 RCG.. jam 11.00 bersilat sorang2 didapur siap perap
ayam.. biar lama sikit lagi terasa nnti..

Dalam kul 1.00 siap bakar..

Dekat kul 3.00 jugak la baru boleh mengadap semua ni..

Salad ni buat dressing simple ja.. olive oil, mustard, lemon jus, lada hitam, garam, madu sikit

 
Sejag air tembikai..


  makan secara santai.. bebas..

Kenapa tajuk cite basi.. gambar bawah sekali boleh jadi bukti..
Lepas makan.. kemas2 terus bekalkan RCG bawa pada Arash di MRSM Pendang.. bilamasak
macam ni memang rasa terkilan kalau seorg anak tak dak.. nasib baik dekat.. sebb anak cepat
ajak hubby pecut dgn superbike ja.. dlm kul 4.50 sampai .. terus bagi Arash makan..

Ini le ... bukti cerita ni dah basi.. cite ni dlm bulan 5.. masa dekat2 rakyat M'sia
nak mengundi.. OTW nak ke MRSM dah jumpa benda ni.. masa balik paksa hubby
berhenti kejap nak ambik gambar untuk kenangan.. kebetulan ada pulak moto kat
belakang tu.. kena sangat.. lepas posing sana posing sini.. terus pecut balik.. risau
gak Mia dirumah.. harap abg2 ja jaga.


No comments:

Post a Comment