You follow I follow

Sunday, 22 May 2016

Nasi Goreng Patayya

Assalamualaikum,,

Nasi Goreng Patayya.. hem.. memang tak pernah buat.. sebab bab-bab nak membungkus out selalu.. tapi si Azim ni suka sangat makan Nasi Goreng macam ni.. jadi malam tu gagah jugak buatkan untuk makan malam anak2.. tapi hasil bungkusan nasi tu macam kurang telor je kan.. tak pa la anak2 makan macam tu jugak tetap sedap.

Untuk kmal cuba buat telor bungkus.. kenyang makan macam tu ja.


No comments:

Post a Comment