You follow I follow

Sunday, 26 May 2013

Layan Anak2 dicuti sekolah

Assalamualaikum,

Cuti sekolah  ni.. semua anak2 ada.. Arash baru balik dr MRSM sabtu petang.. abg masih ada..
masih dlm cuti sem lagi, awal bulan 6 baru masuk balik. Mama dengan ayah boleh layan dan
ikut selera anak2 sekadar yang termampu ja.. minta maaf ye anak2 mama dgn ayah nak bawa
jalan2 pun tak boleh lagi buat masa terdekat ni.. Insyaallah.. nnt kita jalan2 ye.

Juadah petang untuk anak2 tersayang.. mama tak sampai hati nak buatkan mee saja.. terus
mama merajinkan diri buatkan Ayam Goreng Berempah dan Puding Jagung.. dalam rumah ni
sentiasa ada stok instant noodle.. kadang2 nak keluar semata2 nak cari mee basah malas sangat..

 laju ja anak2 makan mee dgn ayam goreng panas2..

Asal kejadian Puding Jagung ni sbb sayang lebihan susu cair masa buat tempahan kek.


  
 Guna Instant Noodle je.. habis licin anak2 dan hubby makan.


Malam lepas sembahyang Magrib cepat2 siap.. kena ikut lagi kehendak anak2 nak tgk wayang
Bikes Kental.. kelam kabut hubby driver ke Jitra Mall sbb nak tgk yg awal sikit yg kul 9 lebih..
last2 dah full.. ingat nak tgk cite apa tu.. fast furious.. Aiman dgn Mia  bawah umur pulak.. jadi
kami lepak2  dulu Nasmir sambik hero2 tgk bola.. dekat kul 11.00 baru naik semula ke Jitra Mall.. nasib baik Mia ok.. siap tgk sampai tak nak meyandar langsung dekat mama ni ha.. Mia..mia..
tak kan kau minat moto besar jugak kot... biarlah ayah dan abg2 ja.. sudah le.. risau tgk sekarang
pun si Mia ni dah lasak mengalahkan boy dah.


1 comment: