Tuesday 19 March 2013

LEPAK RELAX DI GUNUNG JERAI

ASSALAMUALAIKUM,

Hari jumaat baru ni.. kebetulan ofis Kmal ada kursus di puncak Gunung Jerai Kmal tak terlibat sebagai urusetia.. jadi.. pakat dengan hubby.. pagi Jumaat tu dalam kul 12 tengahari.. bertolak dari rumah..  sampai kaki gunung jerai.. hubby sempat sembahyang jumaat dulu.. lepas tu baru naik atas ..

Selesai hubby sembahyang Jumaat sebelum naik singgah beli nasi bungkus disini.. nnt ble makan diatas. Memang dah set bagi sampai. elok2 member ofis nak masuk kursus.. Kmal boleh la guna bilik diorang untuk tumpng makan dan lepak2 dengan Mia.. abg2sampai ja terus terjun swimming pool.


Ini sebelum naik Gunung Jerai... Kmal, Mia dan Aiman tgu di kaunter Regency Jerai Hill di kaki Gunung Jerai, banyak info ttg Gunung Jerai xtvt dan info ttg Resort di atas Gunung Jerai.
Untuk warga Kedah sahaja.. dari bulan Mac hingga April ada promosi semua bilik murah sekali dgn breakfast.. tapi kena tunjuk ic untuk membuktikan kita ni rakyat Kedah. Kalau hubby tak keja mana2 teringin gak.. lepak semalam.. ble menikmati udara sejuk dan berkabus.. makanan dari Regency Jerai Hill Resort ini terbaik yang kmal pernah makan masa kmal kursus disini tahun lepas.. tak tipu..mmg sedap balik asyik teringat2 terutama semua dessert dan koktail...


    Layan ja lah gambar2 ni ya.. ini salah satu bilik di Regency Jerai              
                         Hill, tak dak econ tau.. sebab dah sejuk.

Sampai ja.. terus buka nasi bungkus.. makan kat beranda depan chalet..













Ini jalan ke Swimming Pool






















No comments:

Post a Comment