You follow I follow

Monday, 23 June 2014

PANKEK KOREA UTK SARAPAN DAN RANDOM PHOTOS


Assalamualaikum,

XTVT pagi di hari minggu..mula mula bagi makan anak2 ikan dalam kolam.. ralit duk
kira anak2 ikan yang baru beranak.. cepat sungguh depa ni membiak..
Kemudian tengok pokok2 sayur.. nampak pokok daun bawang dah elok naik.
capai gunting, potong bawa masuk ke dapur.. fikir punya fikir.. hemm buat
sarapan ala korean ja lah.. resepi ada letak dlm blog ni pi tgk kat sini.


Ini ha hasilnya Pajeon atau Pankek Korean.. maaf ya kalau ejaan salah..


Random photos kali ni..
teringat pulak kat baju kesayangan kmal yg satu ni..salah satu.. sbb hubby yg belikan
dua sbb selesa dan suka sangat nak pakai.. sampaihubby tgk tak dak baju lain ka nak
pakai.. TAPI kan..baju ni hilang masa otw balik dr KL..


Ceritanya:
Kmal dgn hubby pergi KL dgn superbike ja.. bawa 2 beg.. satu kmal galas belakang
satu letak kat tank motor, tgh2 highway.. kmal perasan mcm ada benda terkeluar
dr beg yang dekat tank tu.. dan zip makin terbuka.. nak tau sbb apa sbb laju la tu..
bawa motor ni bukan boleh bercinta sangat.. kena lasak.. suruh hubby cepat2 berhenti..
tgk punya tgk .. cari punya cari
wahhhh baju kesayangan ku yg melayang tadi.. minta hubby cari balik..hubby parking tepi
highway.. jalan kaki dgn suit, helmet x tanggal.. sampai tgk kot2 jatuh ke bawah gaung..
tak jumpa jugak .. tah2 melayang kat mana tak tau la.. takut lekat kat cermin keta org lain
nanya. Terpaksa la kmal redha ja.. balik asetar cuba cari balik baju sebiji mcm tu
frust lg sbb tak jumpa..

Semua ni kenangan manis.. superbike ni pun hubby dah jual.. ada rezeki katanya
nak upgrade ke Z1000 pulak.. Insyaallah. Nnt kita ride berdua lg ye bang. Tapi
rasanya kena berebut dgn hero2 dah kot sbb Along dan arash yg no 2 tu dah
ada lesen B full.


No comments:

Post a Comment