You follow I follow

Saturday, 8 June 2013

Mee Udang Sri Tambang Sg Dua

Assalamualaikum,

Pertama kali dapat makan mee udang di Sg. Dua.. kebetulan ada kelas dengan
Suzana Raman Sg Dua.. disebabkan kelas mula 2.30 ptg.. kmal pun dah lewat,
 terpaksalah ajak hubby hantar lepas solat zuhur keluar dlm kul 1.30.. bayangkan
kul berapa nak sampai Sg.Dua.. ingat nak pergi cara rilek2 ja.. last2 jadi kelam
kabut.. dah le rumah anakmal tak pernah sampai lg.. kena cari le jawabnya..

Jadi terpaksa la merempit dengan superbike, sbb bawa bini dia.. paling laju 160
ja boleh bawa.. lebih kalu  nnt kena cubit.. sempat sampai sebelum kul 2.00 tapi
disebab kena cari, call ana la jadi le kul 3.00.. cikgu ana pun dengan baik hati
kenalah tgu kmal.

Ok berbalik dgn tajuk diatas.. kelas habis dalam kul 6.30 jugak la.. sebelum
balik ajak hubby cari Mee Udang..  disebab byk kedai mee udang di Sg Dua
ni.. kami pergi ke Restoren Mee Udang Sri Tambang, Kmal sorang ja makan
tapi kongi-kongsi dgn hubby sbb dia dah kenyang. Rupanya Udang kena pilih
sendiri.. jd hubby kmal yg pilihkan udang untuk sepinggan dicampurnya udang
laut dan sungai..

Ini rupanya lepas siap dimasak.. ikut citarasa kmal..bolehhh la.. kmal x suka
sgt la sbb kuahnya mcam kuah mee rebus.. beza ada udang besar2 ja..



dah selesai semua masuk perut..

Nak tahu sepinggan ni harga berapa...

Terkejut kmal... hubby senyum ja.. kesian kat dia.. kalau tahu, tak ajak la.. dah le rasa ok, ok ja.
lepas ni kena cuba tempat lain pulak.

No comments:

Post a Comment